Michael Abrash: Graphics Programming Black Book

Sem by měly spadat asi všechny knihy týkající se elektroniky, strojařiny, výpočetní a řídící techniky a vývoje softwaru.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
lyn_x
nebeský/á
Příspěvky: 715
Registrován: 19 čer 2008 18:37
Bydliště: La Ter'

Michael Abrash: Graphics Programming Black Book

#1 Příspěvek od lyn_x » 25 srp 2011 13:54

Trochu starší kousek, ale po přečtení několika kapitol mám pocit, že je to kniha, která určitě stojí za přečtení.
Tedy pokud vás alespoň trochu zajímá počítačová grafika a optimalizace (i v jiných kontextech).
Autor je zkušeným vývojářem, který se podílel například na vývoji hry Quake - jednoznačně průlomové hry na poli 3D střileček.

http://forum.paconun.eu/knihovna/Graphi ... ck%20Book/

zdroj: http://drdobbs.com/high-performance-computing/184404919



Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host